Plan wsparcia ABRITES Service Plus (SPS+) obejmuje usługę rocznej subskrypcji (zapewniającej dostęp do systemu ticketowego ABRITES) oraz usługę wymiany interfejsu.
Plan wsparcia Abrites Service Plus umożliwia klientom otrzymanie wsparcia od zespołu wsparcia Abrites i wymianę AVDI w przypadku awarii.
Zespół wsparcia analizuje, wykrywa, określa i zapewnia możliwe rozwiązania problemów, które mogą wystąpić podczas korzystania z produktów Abrites.
SPS działa w formie pisemnej za pośrednictwem platformy ticketowej Abrites. Po zakupie SPS na platformie tworzone jest konto, na którym następuje rozwiązywanie wszystkich problemów. Jeśli klient jest zarejestrowany u partnera Abrites, złożenie zgłoszenia odbywa się wyłącznie przez tego partnera i NIE jest tworzone indywidualne konto.
Należy pamiętać, że komunikacja pomiędzy zespołem wsparcia, a wszystkimi klientami odbywa się w języku angielskim.
Subskrypcja SPS zapewnia:
- Dostęp do systemu ticketowego Abrites Support
- Priorytetowa szybka reakcja już w ciągu 2 godzin od zgłoszenia problemu (8:00–17:00)
- Nieograniczona ilość zapytań
- Indywidualna opieka członka zespołu wsparcia
Usługa wymiany AVDI zapewnia, że otrzymasz zupełnie nowy AVDI w przypadku, gdy Twój obecny interfejs jest uszkodzony. Usługa wymiany gwarantuje, że przez okres jednego roku masz prawo otrzymać nowy interfejs zastępczy bez dodatkowych opłat i konieczności odsyłania starego. Usługa ta ma na celu zaoszczędzenie czasu i pieniędzy, zapewniając działające AVDI w ciągu kilku dni od złożenia wniosku.