SPS+ roczny pakiet wsparcia technicznego oraz usługa wymiany interfejsu
search
  • SPS+ roczny pakiet wsparcia technicznego oraz usługa wymiany interfejsu

SPS+ roczny pakiet wsparcia technicznego oraz usługa wymiany interfejsu

VIP-SPSPLUS

Plan wsparcia ABRITES Service Plus (SPS+) obejmuje usługę rocznej subskrypcji (zapewniającej dostęp do systemu ticketowego ABRITES) oraz usługę wymiany interfejsu.

Plan wsparcia Abrites Service Plus umożliwia klientom otrzymanie wsparcia od zespołu wsparcia Abrites i wymianę AVDI w przypadku awarii.

Zespół wsparcia analizuje, wykrywa, określa i zapewnia możliwe rozwiązania problemów, które mogą wystąpić podczas korzystania z produktów Abrites.

SPS działa w formie pisemnej za pośrednictwem platformy ticketowej Abrites. Po zakupie SPS na platformie tworzone jest konto, na którym następuje rozwiązywanie wszystkich problemów. Jeśli klient jest zarejestrowany u partnera Abrites, złożenie zgłoszenia odbywa się wyłącznie przez tego partnera i NIE jest tworzone indywidualne konto.

Należy pamiętać, że komunikacja pomiędzy zespołem wsparcia, a wszystkimi klientami odbywa się w języku angielskim.

Subskrypcja SPS zapewnia:

  • Dostęp do systemu ticketowego Abrites Support
  • Priorytetowa szybka reakcja już w ciągu 2 godzin od zgłoszenia problemu (8:00–17:00)
  • Nieograniczona ilość zapytań
  • Indywidualna opieka członka zespołu wsparcia

Usługa wymiany AVDI zapewnia, że otrzymasz zupełnie nowy AVDI w przypadku, gdy Twój obecny interfejs jest uszkodzony. Usługa wymiany gwarantuje, że przez okres jednego roku masz prawo otrzymać nowy interfejs zastępczy bez dodatkowych opłat i konieczności odsyłania starego. Usługa ta ma na celu zaoszczędzenie czasu i pieniędzy, zapewniając działające AVDI w ciągu kilku dni od złożenia wniosku.